 |
Kazalo |
 |
 |
Sodelujemo |
 |
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
 |
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
kesjerdna Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 10. jun 06, sob, 21:02 Sporočila: 36
|
Objavljeno: petek, 11.08.2006, 11:03 Naslov sporočila: Re: |
|
|
Ja, se strinjam z mnenji, ampak me čisto tako informativno zanima, admin, boš vsaj poskusila pri kakšnem testu imeti tak kriterij, ki sem ga podal, ko sem odprl temo? |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: petek, 11.08.2006, 11:17 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz na žalost ali veselje nič več ... Že počivam!  _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
kesjerdna Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 10. jun 06, sob, 21:02 Sporočila: 36
|
Objavljeno: petek, 11.08.2006, 17:29 Naslov sporočila: Re: |
|
|
tut prou ... ampak tok da povem, da je res meni osebno tak kriterij zelo u redu, saj ima res enakomerne meje ... |
|
Nazaj na vrh |
|
jablana zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57 Sporočila: 232 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: petek, 11.08.2006, 19:26 Naslov sporočila: |
|
|
Eh, dovolj je, če daš svoji kolegici, ki ji zaupaš, test za rešit in se potem z njo pogovoriš. (Seveda velja to tudi obratno. )
K sreči imam jaz tako "tečno" sodelavko. Obe vedno predebatirava vsa vprašanja in na koncu si zapiševa pripombe oziroma popraviva ali spremeniva nalogo..
Pravzaprav to narediva, da lahko potem zagovarjava pred starši, če je potrebno.
Naju je pa to povezalo v krasen tim in v stalno vzpodbudno sodelovanje.
Včasih ima katera kakšne zdravstvene ali osebne težave pa druga več dela in pripravlja. Vedno se ti tudi ne da ...sploh če imaš svoje otroke, ki jim tudi moraš posvetit čas ...
Naučili sva se odličnega sodelovanja... in nikoli ne gledava, katera je kdaj kaj več naredila. .... ker se v življenju vse plača - prej ali slej hahaha.
LP Mirjana |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: sobota, 12.08.2006, 10:58 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, res imaš srečo. In ko zdaj razmišljam nazaj, ne samo srečo, veliko iznajdljivost. S kolegico sva si tudi bili zelo blizu, pa nama taka dobra ideja nikoli ni padla na pamet (kontrolke). Tako sodelovanje je res enkratno. In hoditi v sužbo v kolektiv, kjer si pomagamo in ne mečemo polena pod noge je višek dobrega počutja in dela, veliko koristi od tega pa imajo učenci.
Veliko uspeha vama še želim in dobro sodelovanje še v bodoče.
(Pregovori kolegico za sodelovanje ) _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
kesjerdna Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 10. jun 06, sob, 21:02 Sporočila: 36
|
Objavljeno: nedelja, 13.08.2006, 13:44 Naslov sporočila: Re: |
|
|
jablana, kater predmet pa učiš? pa a ni tko, d bi mogl učitli med seboj sodelovat? |
|
Nazaj na vrh |
|
Mladen Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 7. okt 06, sob, 7:51 Sporočila: 82 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: ponedeljek, 09.10.2006, 19:16 Naslov sporočila: |
|
|
admin je napisal/a: | Meni se zdi realno. Kako pa učenec ve, kaj je 100 % in kaj 50%? In najbrž je težko preračunavat. Še posebno, če se posamezne naloge razlikujejo po težavnosti.
|
Admin tu pa se ne strinjam s teboj. Poučujem v drugi triadi in lahko iz izkušenj zatrdim, da učenci v 4/9 po dveh testih že zelo dobro vedo, kaj pomeni 72 %.
Sam izračun pa je za učitelja veliko lažji (št. doseženih točk deljeno s številom možnih točk krat 100) kot pri točkah in kar je še bolj fino, je enak skozi vse leto.
Naši kriteriji so:
odl (5): 90 – 100 %; pd (4): 75 – 89 %; db (3): 60 – 74 %, zd (2): 45 – 59 %; nzd (1): 0 – 44 %
Zadevo sem kot učitelj začetnik prinesel na šolo. Na začetku so bile izkušene učiteljice skeptične (bile so navajene na točke) zelo kmalu pa navdušene. |
|
Nazaj na vrh |
|
kesjerdna Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 10. jun 06, sob, 21:02 Sporočila: 36
|
Objavljeno: ponedeljek, 09.10.2006, 20:52 Naslov sporočila: |
|
|
ja, seveda, da vejo koliko je npr. 72% ... še enkrat, če podam kriterij:
50% - 62% = 2
62,5% - 74,5% = 3
75% - 87% = 4
87,5% - 100% = 5 |
|
Nazaj na vrh |
|
jablana zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57 Sporočila: 232 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: torek, 10.10.2006, 13:51 Naslov sporočila: |
|
|
Kriteriji so tako objavljeni na netu zavoda...vsaj bili so, ko so začeli uvajati devetletko.
Jaz kriterij sproti določam, navadno pri naravoslovju kriterij zmanjšam, ker : če vsaj nekaj zna napisat, mora že nekaj znati.Tako je tudi za 25 - 30% zadostna ocena.
Kasjerdna, učim 4. razred.
V mislih sem imela vsebino nalog. Posebno naloge z dopolnjevanjem so včasih zelo nejasno napisane: učitelj ima v mislih eno, učenec pa nekaj drugega.
v vsakem preizkusu NIT ali DRU pa vedno dodam možnost pridobivanja večjega števila točk. Zato je čisto enostavna logika: vseh ne zanima vsako področje in nekateri učenci se v kakšno poglavje, ki jih zanima, še posebej poglobijo. Zdi se mi prav, da lahko pri testu pokažejo tudi to znanje. Takrat dobi več točk kot je določeno za nalogo. na koncu seštejem vse točke in učencu napišem oceno po normalnem kriteriju. Včasih mu napišem tudi, kakšno oceno bi dobil, če ne bi dobil dodatnih točk.
Izkazalo se je, da ni vedno v ospredju odlična ocena, nekateri se prav potrudijo za dodatne točke, čeprav bi že v osnovi dobil odlično oceno.
Lp Mirjana |
|
Nazaj na vrh |
|
Maja Koležnik Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 17. sep 06, ned, 19:18 Sporočila: 72 Kraj: Prevalje
|
Objavljeno: sreda, 11.10.2006, 19:57 Naslov sporočila: pomoč |
|
|
Sem torej prestroga pri ustnem ocenjevanju, ce imam sledeci kriterij:
0-50 (1)
51-60 (2)
61-75 (3)
76-90 (4)
91-100 (5)
lp _________________ Največja napaka našega življenja je, če ne naredimo nobene napake. |
|
Nazaj na vrh |
|
Mladen Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 7. okt 06, sob, 7:51 Sporočila: 82 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: četrtek, 12.10.2006, 12:18 Naslov sporočila: |
|
|
Kriterij je ok, samo ni mi čisto jasno kako lahko pri USTNEM spraševanju rečeš, da nekdo zna za npr. 77 %. Ni tako jasno določenih kriterijev.
Tudi pri spisih bi težko govorili o procentih.  |
|
Nazaj na vrh |
|
jablana zaslužen uporabnik

Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57 Sporočila: 232 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: četrtek, 12.10.2006, 18:20 Naslov sporočila: |
|
|
Zivako,
zdi se mi, da je pomembna vrsta vprašanj. Upoštevati moraš taksonomske stopnje in te določajo vprašanje. Za najvišje stopnje je ocena lahko odlična ali pdb, za samo faktografsko znanje (navajanje dejstev, podatkov... - najnižja stopnja) pa naj ne bi bila več kot db.
Če vzpodbujaš samostojno učenje in razmišljanje, primerjanje ugotovitev, razlago, analiziranje, sintezo, učenci zelo hitro dojamejo, kako se naj učijo.
To s taksonomskimi stopnjami mi je všeč.
V "ustno" oceno pa spada tudi kakšno praktično delo, izdelki ... pri plakatih imam deljeno mnenje: ni vsak plakat dober, četudi je lep.
LP Mirjana |
|
Nazaj na vrh |
|
Maja Koležnik Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 17. sep 06, ned, 19:18 Sporočila: 72 Kraj: Prevalje
|
Objavljeno: četrtek, 12.10.2006, 21:50 Naslov sporočila: ocene |
|
|
Sama ucim slovenscino, da ne bo pomote. V teh nekaj letih sem se veliko naucila ... letos se na vsako ocenjevanje posebej pripravim. Dam jim besedilo, iz katerega izhajajo ... seveda so naloge tockovane po taksonomskih stopnjah, saj brez tega ne gre. Vse to si pripravim doma, potem samo stejem tocke v soli ... MI je dosti lazje kot prejsnja leta, ko sem se se lovila.
Tudi pri pisnih nalogah, spisih (po domace), je vse v odstotkih, pa mi je tudi lazje tako. Za primerjavo ...
IME in PRIIMEK UČENCA UVOD: - kateri dogodek, - zakaj. JEDRO:
- zanimivost, - izvirnost, - dolžina, - misli, čustva, predvidevanja,
- samogovor, dvogovor. SKLEP: - povzetek, - misel. OBLIKA: - členitev,
- povezanost. SLOG: - zgradba stavkov, - bogastvo besed, - urejenost. PRAVOPIS JEZIKOVNA USTREZNOST SKUPAJ TOČK OCENA
Ne vem, ce bo jasno, a vse se točkuje s tockami ... mi je nadvse vsec, ker tocno ves, kako in kaj. Je pa vec dela doma, ker se moras za vsakega ucenca posebej pripraviti.
lp
m _________________ Največja napaka našega življenja je, če ne naredimo nobene napake. |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator

Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: petek, 13.10.2006, 8:17 Naslov sporočila: |
|
|
Zdelo se mi je, da je nekaj podobnega že objavljeno na Učiteljki in sem iskala, pa nisem našla. Zdaj ne vem ali sem bila premalo natančna ali pa teh kriterijev res ni. Bi bila tako prijazna, Zivako, da jih objaviš, če pa si jih že, da mi poveš, pod kaj naj iščemo. Jaz sem iskala pod Slovenščina, Preverjanje in ocenjevanj in pod Pripravo.
To sprašujem tudi zato, ker če se ne da enostavno najti nekaj, kar iščemo, pa je že objavljeno, moramo pogruntati princip, da bo iskanje res dalo zadetke!.
Torej, hvala za pomoč  _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
Maja Koležnik Vešč uporabnik

Pridružen/-a: 17. sep 06, ned, 19:18 Sporočila: 72 Kraj: Prevalje
|
Objavljeno: petek, 13.10.2006, 15:04 Naslov sporočila: m |
|
|
Sem prispevala merila za vrednotenje pisne naloge v 8. in 9. razredu. Pripoved o doživetju in poustvarjanje. Upam, da bodo komu v pomoč ali vsaj orientacijo ...
lp
m _________________ Največja napaka našega življenja je, če ne naredimo nobene napake. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|